Usein kysytyt kysymykset palautuskäytännöstämme

Jos se ei ole vielä selvää, olemme listanneet joitakin usein kysyttyjä kysymyksiä palautuskäytännöistämme täällä:

1. Mikä on palautusaika?
Voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

2. Kuinka kauan kestää ennen kuin saan rahani takaisin?
Täysi palautus maksetaan alkuperäiseen maksutapaan sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet tuotteet, tarkastaneet ne ja vahvistaneet, että tuotteita ei ole avattu. Kaikkien asiakkaiden on otettava meihin yhteyttä paketin palauttamisen jälkeen ja annettava meille Track & Trace -tiedot, jotta voimme käsitellä hyvityksen.
Huomaa: Useimmat rahoituslaitokset tarvitsevat keskimäärin 2 työpäivää hyvityksen käsittelyyn.

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen saamaasi tilaukseen, ota meihin yhteyttä. Me Finnstarilla pyrimme varmistamaan, että asiakkaamme ovat 100% tyytyväisiä meiltä ostettuun tuotteeseen. Jos sinulla on toimitukseen tai tuotteeseen liittyviä ongelmia ja olet turhautunut, ota meihin yhteyttä ja tiimimme auttaa sinua nopeasti.

Miten voin palauttaa (osan) tilauksestani?

Jos päätät palauttaa tuotteesi meille 14 päivän harkinta-ajan kuluessa, on hyvä tietää, että hyvitämme sinulle koko tilauksen summan 2 työpäivän kuluessa, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Valitettavasti emme voi korvata palautuksen lähetyskuluja.

Seuraa alla olevia ohjeita tuotteen palauttamiseksi:

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@finnstar.fi ja ilmoita, että haluat palauttaa tilauksesi tai osan siitä.
Odota vastausta asiakaspalvelustamme, voimmeko hyväksyä palautuksen. He antavat sinulle myös palautusosoitteen.
Jos voimme hyväksyä palautuksesi, toimi seuraavasti. Pakkaa palautettava tuote siististi ja turvallisesti, mieluiten alkuperäispakkauksessa
Lähetä paketti asiakaspalvelustamme saamaasi palautusosoitteeseen.
Lähetä asiakaspalveluumme Track & Trace -koodi.
Kun pakettisi on saapunut ja tarkastettu, palautamme palautettujen tuotteiden tilausmäärän käyttäen maksuvälineenä käytettyä maksutapaa.
Valitettavasti tuotteita, jotka täyttävät yhden tai useamman seuraavista kohdista, ei voida palauttaa:

a. Sinetöityjen tuotteiden osalta. Jos sinetti on rikki, näitä tuotteita ei voi palauttaa.
b. jotka yrittäjä on luonut kuluttajan määritysten mukaisesti (räätälöinti);
c. jotka ovat luonteeltaan selvästi henkilökohtaisia;
d. joita ei luonteensa vuoksi voida palauttaa;

Tilausten peruuttaminen

Tilauksemme laitetaan välittömästi käsittelyprosessiin, joten niiden peruuttaminen ei valitettavasti ole mahdollista.

Saapumisen yhteydessä vahingoittuneet tuotteet

Kuinka ärsyttävää! Valitettavasti tuotteesi saattaa vahingoittua kuljetuksen aikana. Jos olet saanut vahingoittuneen tai virheellisen tuotteen, ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Sen jälkeen palautusaika valitettavasti päättyy.

Jotta asia ratkeaa nopeimmin, lähetä meille sähköpostitse valokuva, jossa näkyy tuotteen vaurioitunut osa. Optimaalisin valokuva on tasaisella pinnalla, jossa etiketti ja vika näkyvät selvästi. Käytämme näitä tietoja auttaaksemme sinua tilauksen kanssa ja ehkäistäksemme virheitä tulevaisuudessa.

Toimitamme vikojen osalta aina ensimmäisellä kerralla uuden paketin veloituksetta, emmekä valitettavasti voi antaa hyvitystä. Saapuuko tuote viallisena toisella kerralla? Palautamme silloin koko ostosumman.

Jos sinulla on kysyttävää tuotteen saapuessa vaurioituneesta tuotteesta, ota yhteyttä osoitteeseen info@finnstar.fi.

Valmistusvirheet tai viat käytön jälkeen

Kuinka ärsyttävää! Valitettavasti tuotantovirhe voi esiintyä jonkin ajan kuluttua. Kyseessä täytyy todella olla vika. Toisin sanoen: osa on rikkoutunut eikä se enää täytä valmistajan määräämää standardia. Tuotantovirheiden tai vikojen ulkopuolelle jäävät kulutusosat.

Jos sinulla on kysymyksiä tuotantovirheistä tai vioista käytön jälkeen, ota yhteyttä osoitteeseen info@finnstar.fi.

Väärien tuotteiden toimittaminen

Teemme kaikkemme käsitellaksemme kaikki tilaukset oikein. Valitettavasti joskus voi käydä niin, että tilaukset lipsahtavat ja toimitamme sinulle väärän tuotteen. Ratkaisemme tietenkin tämän ja lähetämme sinulle oikean tilauksen veloituksetta.

Jos sinulla on kysyttävää väärien tuotteiden toimittamisesta, ota yhteyttä osoitteeseen info@finnstar.fi.

4. Pitääkö minun maksaa palautuslähetykseni?
Kyllä, kaikki asiakkaat ovat vastuussa omista palautuksen toimituskuluistaan. Suosittelemme, että lähetät palautuslähetyksen Track & Trace -palvelun avulla, sillä emme ota vastuuta kadonneista palautuksista.

5. Voinko palauttaa tuotteeni ottamatta teihin yhteyttä?
Ei, sinun on otettava meihin yhteyttä ennen palautuksen lähettämistä, sillä palautusosoite voi olla eri kuin osoite, josta tilauksesi alun perin tuli.

6. Miten voin ottaa teihin yhteyttä?
Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa info@finnstar.fi toimii seitsemänä päivänä viikossa. Takaamme aina vastauksen 24 tunnin sisällä ja autamme sinua mielellämme!

7. Tilaukseni on vahingoittunut, mitä minun pitäisi tehdä?
Nopeimman ratkaisun saamiseksi liitä kuva, jossa näkyy tuotteen huonolaatuinen tai vaurioitunut osa. Optimaalisimmat kuvat ovat tasaisella pinnalla, jossa etiketti ja vika näkyvät selvästi. Käytämme näitä tietoja auttaaksemme sinua tilauksen kanssa ja estämään virheet tulevaisuudessa.

Jos olet saanut vahingoittuneen tai virheellisen tuotteen, ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Sen jälkeen palautusaika valitettavasti päättyy.